Validating polyphenol intake estimates from a food-frequency questionnaire by using repeated 24-h dietary recalls and a unique method-of-triads approach with 2 biomarkers
Nasira Burkholder‐Cooley(Loma Linda University), Karen Jaceldo‐Siegl(Loma Linda University), Keiji Oda(Loma Linda University), Ella Haddad(Loma Linda University), Sujatha Rajaram(Loma Linda University), Gary E. Fraser(Loma Linda University)
Cited by 42
Related Papers
Insulin-Like Growth Factor-Binding Proteins in Serum and Other Biological Fluids: Regulation and Functions*
|Endocrine Reviews|1997|1.1k
Major types of dietary fat and risk of coronary heart disease: a pooled analysis of 11 cohort studies
|American Journal of Clinical Nutrition|2009|1k
Cohort Studies of Fat Intake and the Risk of Breast Cancer — A Pooled Analysis
|New England Journal of Medicine|1996|664
Dietary Fiber and Risk of Coronary Heart Disease
|Archives of Internal Medicine|2004|626
Mortality in vegetarians and nonvegetarians: detailed findings from a collaborative analysis of 5 prospective studies
|American Journal of Clinical Nutrition|1999|488