Combining Recent Nutritional Data with Prospective Cohorts to Quantify the Impact of Modern Dietary Patterns on Disability–Adjusted Life Years: A Feasibility Study

Jean‐Philippe Krieger(University of Zurich), Sabine Rohrmann(University of Zurich), Giulia Pestoni(University of Applied Sciences and Arts of Southern Switzerland), Anita Frehner(Forschungsinstitut für Biologischen Landbau), Christian Schader(Forschungsinstitut für Biologischen Landbau), David Faeh(University of Zurich)
Nutrients
March 20, 2020
Cited by 4


Related Papers